top of page

Reis Türile

Üldandmed

Türi on minu kodust 81.6 km kaugusel. See on tähelepanuväärne, sest see on kevadpealinn ning seal toimub iga-aastane Türi lillelaat. Türi ei ole Pärnust väga kaugel, see on ilus koht ja hea atmosfäär. Seal asub ka Türi ringhäälingu muuseum.

Reis

Tahaksin teile rääkida oma lahedast reisist  Türile.  28.aprill kell 10:00 alustasime autoga sõitu. See kestis koos peatustega kokku umbes 1,5h. Läksime kohe majutuspaika. Ööbisime Türi mõisas. Kokku olime seal 2 päeva. Esimesel päeval, peale asjade hotelli viimist otsustasime kohe hobikardiga sõitma minna. Mina,mu vend ja naabrite lapsed, sõitsime koos 2 tiiru. Ühele inimesele läks see maksma 16 eurot. Peale seda olime väsinud ning läksime hotelli restorani sööma. Seal oli rikkalik valik ja ma võtsin tofuburgeri koos friikartulitega, mis maksis 18 eurot. Pärast söömist läksime seal elavatele tuttavatele külla ning ujusime kõik koos nende aias, välibasseinis. Meie pered grillisid koos ja päris õhtul, umbes kell 11, otsustasime tagasi hotelli minna.

Järgmisel hommikul tõusime hilja, umbes kell 12. Kohe hommikul, otsustasime naabrilastega, et tahame mängida ka paintballi. Istusime ruttu autosse ning alustasime sõitu Veskisilla vabaaja keskusesse.Mängisime viiekesi. Alguses võtsime tavalise paketi (12 eurot/ inimene), aga

otsustasime mängukeskel, et 50-st kuulist ei piisa ning tellisime juurde veel 50 kuuli.Kuna olime väsinud, otsustasime minna hotelli. Läksime jälle hotelli restorani ning võtsin jälle tofuburgeri koos gaasiveega.

Seal puhkasime veidi ning otsustasime, et lähme tuppa ja pakkime asjad ning peale väikest puhkepausi alustame sõitu kodupoole.